My na Facebooku

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException
VIII Model Show Poznań. Kawalerem Bab Proskich został Tomek Janiszewski za pracę Der Tiger von Posen. Gratulujemy 🙂 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Otrzymaliśmy takie zaproszenie z przyjemnością udostępniamy. Zapraszamy w imieniu organizatora. ... See MoreSee Less
W dniach 8-9 lipca 2023 nasza delegacja w składzie Andrzej Buder, Leszek Chabrowski, Xychu Kowalski wraz z zaprzyjaźnionym modelarzem z Elbląga Max Bunde pojechaliśmy na XII Bałtycki Festiwal Modelarski. Sobota. Upał. Połowa Polski jedzie nad morze. Korki na drogach spowodowały, że dotarliśmy do Koszalina dopiero po 12tej. Zostawiliśmy modele, szybkie przywitanie ze znajomymi, popatrzylismy co na stołach a potem zjedliśmy przepyszny obiad w Tre Pomodori (farciarsko było swieto restauracji, więc wszystko było z rabatem) i korzystając ze zniżki dla Modelarzy odwiedziliśmy Muzeum Obrony Przeciwlotniczej im. płk.Stanisława Paszkiewicza w Koszalinie. Świetne miejsce. Sporo eksponatów związanych z Koszalinem oraz znakomicie zachowany (właścuwie lotny) Jak-40. Jako, że Max (czyli Budyń) wszystkich wszędzie zna lub zna kogoś kto zna to Pan Pułkownik, który na emeryturze pomaga w muzeum zaprosił nas na kawę. Było cudnie. Z muzeum wyszliśmy już po godzinach zamknięcia i udaliśmy się na miejsce integracji do Piwiarnia Bumerang. Byliśmy co prawa 2h za wcześnie, ale co tam! Piwo smakowało, Pan Krzysztof - właściciel przemiły człowiek. Wkrótce na stół wjechały przepyszne przekąski a i pozostali uczestnicy integracji zaczęli się zjawiać. Było bardzo sympatycznie.Kolejny dzień. Niedziela. W końcu była dluzsza chwila by obejrzeć modele! Organizatorzy zebrali ich około 750! Spory konkurs. Gratulacje dla Koszaliński Pluton Modelarski. Modele w przeważającej części prezentowały wysoki poziom i całe szczęście nie musieliśmy ich oceniać, bo nie była to sprawa łatwa. No ale, ale. Organizatorzy przewidzieli wycieczkę do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie, gdzie oprowadzał nas Pan Kapitan. Świetny gość. Zobaczyliśmy gdzie strażacy pracują, jaki mają sprzęt, gdzie odpoczywają podczas służby itd. Bardzo fajna wycieczka. Dziękujemy. Wróciliśmy na teren wystawy, pooglądaliśmy modele, pogadaliśmy że znajomymi i o 13.30 z lekkim poślizgiem rozpoczęła się ceremonia ogłoszenia wyników. Jako, że Organizatorzy nie zdradzają jaki model wyróżnili to każdy czekał z zainteresowaniem. W tym konkursie przyznawane są miejsca w poszczególnych kategoriach, jak również wyróżnienia. Zasady są dla nas trochę tajemnicze, ale to pewnie dlatego, że nie czytaliśmy regulaminu 🙂 Niemniej nasza delegacja nie wróciła z pustymi rękoma. Krzysiek zdobył 1 i 3 miejsce, wyróżnienie i nagrodę specjalną od PLL Lot . Andrzej dwa pierwsze miejsca, jedno trzecie i nagrodę od Modellers World. A nasz przyjaciel Budyń dwa wyróżnienia, trzecie miejsce i nagrodę specjalną od Scale23. To był bardzo udany weekend. Dziękujemy. Mam nadzieję, że za rok się zobaczymy! ... See MoreSee Less
Nasza delegacja na XII Bałtycki Festiwal Modelarski. Około 750 modeli na stołach, spotkania z modelarzami, świetny klimat i pogoda. Towarzyszył nam nasz dobry kolega z Mission Models Polska Max Bunde. ... See MoreSee Less